vineri, 26 noiembrie 2010

Situatie cont

     AM REUSIT!!! CU AJUTORUL LUI DUMNEZEU SI AL OAMENILOR CU SUFLET,MAINE    09-02-2011 VOI PLECA LA CLINICA DIN ISRAEL.DACA DORITI SA MA AJUTATI SI IN CONTINUARE (PENTRU CHIRIE SI ALTE CHELTUIELI CURENTE) O PUTETI FACE IN ACELEASI CONTURI.
     AM SI CONT PAYPAL PENTRU CEI CARE POT DONA CU PAYPAL DATI CLICK PE BANNERUL CU MINE.
     VA VOI TINE LA CURENT CU INFORMATII DESPRE MINE!


MULTUMIRI TUTUROR CELOR CARE M-AU AJUTAT SA AM PANA ACUM IN CONT: 
- 3000EURO

3 comentarii:

  1. Salut, sunt un coleg de la tine din liceu, clasa 9-a D, si asi vrea sa iti dau un mesaj.
    Iti urez mult succes si vreau sa stiu ca toti te ajutam.
    Eu am vorbit cu mama sa ii dau o fisa cu problema ta la ea la servici sa stranga bani, insa imi trebuie o fisa medicala dupa care sa reiasa ca intradevar ai aceasta problema...asa ca daca vrei sa imi dai o copie sa ma duc la mama la servici sa strang bani, contacteazama la ID quzy16_pk
    Mult succes si Liceul teoretic Constantin Brancoveanu Bucuresti este alaturi de tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur din tot sufletul pentru tine, Mihai.
    Fii convins ca Dumnezeu, prin mainile medicilor din Israel, te va ajuta sa te vindeci si sa te recuperezi repede, pentru ca noi te asteptam la scoala.
    Si ajutorul nostru nu se opreste aici. Continuam sa facem tot ce putem pentru a te sprijini material si in continuare.
    Asteptam vesti bune si asta cat mai repede :).
    Iti doresc tot binele din lume!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, Mihai, tu ai idee kat ma bukur?
    Bine orikum o sa te faci asha ca trbuie doar sa ii multumeshti lui Dumnezeu pt tot..
    ASTEPTAM VESTI DE LA TINE!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere