vineri, 19 noiembrie 2010

Pentru toti colegii mei

       Va multumesc pentru mesajele lasate si stiu ca si fostii mei colegi sunt alaturi de mine si ca ma sustin,si pentru asta as vrea sa le multumesc si le promit ca o sa fiu puternic.
      As vrea sa le multumeasc si actualilor mei colegi care sunt niste colegi super de treaba,care imi inteleg neplacuta problema,ma ajuta si sunt alaturi de mine .9 E sunteti extraordinari si vreau sa revin cat mai repede la scoala pt ca in ziua in care am venit pt prima data la ore ati fost niste colegi extraordinari si v-ati bucurat de venirea mea la scoala.A fost o zi cum nu ma asteptam.;)

2 comentarii:

  1. Mihai, e trist ce ti se intampla, dar trebuie sa fii increzator in viitor. Inca ceva. As vrea sa-ti dau niste sfaturi prin care poti sa strangi bani pentru tine.

    1.De ce nu pui pe blog un buton pentru donatii prin PayPal ? E foarte usor sa faci asta ? Iti faci un cont pe PayPal cu adresa ta de e-mail de care iti legi un card bancar, care, de obicei, e legat la un cont bancar. Preferabil in euro, pentru ca cei de la PayPal nu folosesc leii. In felul asta oameni din intreaga lume iti pot dona bani. Si e mult mai rapid decat transferul bancar. Incearca si link-ul asta, aici gasesti cum sa-ti creezi un buton de donatii prin PayPal.

    Pune si un mesaj in engleza pe blog.

    2. Am vazut atatea cauze pe Facebook care au fost lansate din Romania pentru copii bolnavi de cancer si care nu strangeau un ban. Cineva ar trebui sa creeze o cauza pe Facebook, formulata in engleza, dar care sa stranga bani din donatii pentru tine.

    Cred ca facand ce ti-am sugerat ai avea mai multe sanse sa strangi bani pentru tratament. Cu limba romana te limitezi doar la Romania, iar situatia din Romania o cunosti si tu si, realist vorbind, nu stiu cati oameni de buna-credinta te pot ajuta cu bani, pentru ca, tot realist vorbind, ai nevoie de bani. Daca faci cunoscuta situatia ta la o scara mai mare poate ai avea sanse mai mari sa strangi bani de tratament.


    Multa sanatate,
    Sergiu

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mihai !
    Ne bucuram mult ca ai reusit sa pleci !
    Este primul pas spre reintoarcerea ta la normalitate !
    Noi lucram in continuare sa te sustinem , tu pune-ti fundu' la treaba si fa-te bine !
    TE PUPAM SI TE ASTEPTAM ACASA !!!!
    Fan Clubu' tau de la Buftea

    RăspundețiȘtergere